گروه نفتي سيام

گروه تجاري جهاني عياران

گروه نفتي سيام

۳۶ بازديد

شركت نفتي سيام  يك كارگروه  تجاري در حوزه نفت و فرآورده‌هاي پتروشيمي بوده كه از زﻣﺎن ﺗﺎﺳﯿـﺲ ﻣﺴﯿﺮي دﺷـﻮار و ﭘﺮ ﻓﺮاز و ﻓﺮود را ﻃﯽ ﻧﻤﻮده و ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎري از ﺗﺠﺮﺑﻪ را ﺟﻤﻊ ﮐﺮده و اﮐﻨﻮن ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺷﺒﮑﻪ اي ﭘﻮﯾﺎ، ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در زمينه واردات و ﺻﺎردات اﻧﻮاع ﮐﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت نفتي و پتروشيمي اﯾﺠـﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ. ارائه ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺪﻣﺎت صادرات و واردات محصولات و مشتقات پتروشيمي، توزيع و خريد انواع ميعانات گازي، LPG و ... و همچنين خريد و فروش انواع حلال‌هاي شيميايي از ﻋﻤﺪه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي اﯾﻦ مجموعه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. 

مجموعه سيام با در اختيار داشتن واحد ها و كارگروه هاي مختلف؛ از جمله خريد،‌ فروش، صادرات و واردات، تحليل بازار و بازاريابي محصولات نفتي و  پتروشيمي آماده است تا همكاري منسجم و گسترده اي را با تمام شركت‌ها و خريداران جهت خريد و فروش و صادرات و واردات با هدف سهولت بخشي و كاهش هزينه‌هاي صادراتي و وارداتي داشته باشد.

مجموعه نفتي سيام را همگام مطمئن  و  مجرب خود در عرصه صادرات و واردات بدانيد و در يك كلام ما همراه شما هستيم تا هزينه هاي اين راه را كاهش دهيم و موانع را از سر راه شما برداريم.

سيام با بهره‌گيري از تجارب موفق خود در زمينه هاي صادرات و واردات محصولات نفتي و پتروشيمي انواع راه‌هاي حمل و نقل در سطوح مختلف جهاني را در سراسر جهان پوشش دهد. شركت نفتي سيام داراي كادري كارآزموده و موفق بوده كه به ارائه اين خدمات مي‌پردازد.

(نگاهي نو به صنعت با سيام)

www.ayaran.co

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.