شركت تجارت سيام

گروه تجاري جهاني عياران

شركت تجارت سيام

۳۰ بازديد

شركت تجارت سيام  يك كارگروه  ﺗﺠﺎري و بازرگاني از زﻣﺎن ﺗﺎﺳﯿـﺲ ﻣﺴﯿﺮي دﺷـﻮار و ﭘﺮ ﻓﺮاز و ﻓﺮود را ﻃﯽ ﻧﻤﻮده و ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎري از ﺗﺠﺮﺑﻪ را ﺟﻤﻊ ﮐﺮده و اﮐﻨﻮن ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺷﺒﮑﻪ اي ﭘﻮﯾﺎ, ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در ﺗﺠـﺎرت بين المللي و واردات و ﺻﺎردات اﻧﻮاع ﮐﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت اﯾﺠـﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ. ارائه ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺻﺎدرات و واردات و ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮐﺎﻻ, ﻫﻤﺎهنگي ﺧﺪﻣﺎت ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ, ﺧﺪﻣﺎت ﺧﺮﯾﺪ و ﺗﺎﻣﯿﻦ و ارﺳﺎل ﮐﺎﻻ و ﺗﺠﻬﯿﺰات, ﻣﺸﺎور در اﻣﻮر ﮔﻤﺮﮐﯽ, ﺗﺨﻠﯿﻪ و ﺑﺎرﮔﯿﺮي, ﭼﺎرﺗﺮﯾﻨﮓ و ﻓﻮرواردﯾﻨﮓ و برگزازي نشست و جلسات مذاكراه با مديران صنايع و شركت هاي بين المللي از ﻋﻤﺪه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي اﯾﻦ مجموعه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. 

مجموعه سيام با در اختيار داشتن واحد ها و كارگروه هاي مختلف؛ از جمله خريد,‌ فروش داخلي و بين المللي, صادرات و واردات, تحليل بازار و بازاريابي, خدمات مالي و حقوقي, آماده است تا همكاري منسجم و گسترده اي را با تمام شركت‌ها و بازرگانان جهت خريد و فروش و صادرات و واردات و با هدف سهولت بخشي و كاهش هزينه‌هاي بخش بازرگاني داشته باشد.

سيام را همگام مطمئن  و  مجرب خود در عرصه تجارت جهاني  خود بدانيد و در يك كلام همراه شما هستيم تا هزينه و خطرات  تجارت شما را كاهش دهيم :

شركت تجارت سيام يك واحد بازرگاني معتبر بين‌المللي است كه با سابقه بالا در گستره خريد و فروش, صادرات و واردات و .. با اقدامات گمركي شفاف فعاليت مي‌كند. تجارت سيام با بهره‌گيري از تجارب موفق خود از طريق انواع راه‌هاي حمل و نقل در سطوح مختلف جهاني, توانسته توليدات مختلفي از جمله محصولات غذايي و كالاهاي صنعتي و .. را در سراسر جهان پوشش دهد. شركت تجارت سيام داراي كادري كارآزموده و موفق بوده و به ارائه اين خدمات مي‌پردازد.

خدمات ما شامل:

v   عمليات بين المللي

v   مراودات تجاري داخلي و خارجي

v   ترخيص كالا, فروش و توزيع

v   گمرك, واردات و كنترل‌هاي صادراتي

v   زيرساخت‌هاي بين المللي و قراردادهاي دولتي

v   حل و فصل اختلافات تجاري بين المللي

v   مهاجرت از طريق تجارت و سرمايه گذاري

(نگاهي نو به تجارت با سيام)

www.ayaran.co

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.